<3

Det finns en dimension som suddar ut gränser mellan människokroppar.
Vi lever med varandra, i varandra, andligt, fysiskt.
Dagar blir ögonblick, jag drunkar i hans ögon.
Våra kroppar upplöses, går in i en annan tid.
Kärleken är guld och kristaller.
Vi kan bege oss vart som helst i universum, tillsammans, två och ändå en.

En själsfrände är någon som har lås som passar för våra nycklar och nycklar som passar för våra lås.
Med denna människa känner vi oss trygga i vårt eget paradis.
Så jag har läst någonstans och det är sant för oss.

Jag längtar efter honom varje stund vi inte är tillsammans.
Jag visste inte att kärleken var så obestridlig, så total, så förförande.
Bara tillsammans med honom är jag hel, en riktig människa.
Han är förutsättningen för mitt liv och min mening.

Vi har fått den största gåvan.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0