28 februari = IKEA

Nu ska jag strax bege mig mot Göteborg och Ikea =)
Först måste jag bara åka och byta bil hos pappa, ska få köra fina A6:an idag.. wiihoo =) sedan så ska jag hämta min kära mamma.. väl i Gbg ska vi hämta syrran och Madeleine.. efter det så jävlar blir det shopping =)


Man skulle ju gått ut i helgen, men nu blir det tydligen inget med det. Kul när det har varit bestämt länge och man har sett fram emot det.
Men men.. jag överlever!!

Vad ska man göra i helgen då?
Kanske vara hemma, slappa och glo på en film? Älsklingen har ju köpt 3 nya blu-ray filmer.. eller så kanske man hittrar någon rolig att gå ut med? Testa Harrys för en gångs skull? Om man vågar, man kanske blir fast och vill gå dit jämt då =P Fast det gör ingetr, börjar bli trött på swing.


Postat av: Broske

Du kan ju gå ut med mig i helgen, ska ut både fre o lördag ! Så välj vilken dag du vill hänga med så bestämmer vi det =) Puss Issah

2008-02-28 @ 10:40:28
Postat av: Kicki

Finns ju massa helger man kan gå ut, men när du inte tycker om swing längre ska ja inte tvinga dig sen heller då... Men vore bra om vi kanske kan mötas i stan idag eller imorgon, skulle behöva mina pengar. Puss

2008-02-28 @ 12:08:29
URL: http://kristinschelin.blogg.se
Postat av: Frida

Du kan få underhålla mig i helgen istället för att jobba och sitta hemma och uggla :D

2008-02-29 @ 18:18:57
URL: http://mammafrida.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0