24 februari

"Idag är det den 24 februari, vilket innebär en del grejjer.


1. Idag har jag och älsklingen varit ihop i 14 månader!
tiden går ju verkligen hur fort som helst, det ä helt sjukt.

Älskar dig mer och mer för var dag, hoppas att du vet om det. Inget kommer någonsin att kunna sklija oss åt. Du är mitt allt baby, forever <3

image112


2. Lilla Madeleine blir redan 6 månader. Det är verkligen helt sjukt, känns som om det inte alls var länge sedan hon föddes. Hon börjar bli stor flicka nu =)

image113





Snackade med en gammal kompis på msn innan så fick jag detta
"asså visst jag har inte festat på flera månader men nu när jag festar så sitter du (eliten) hemma"

Haha okej visst kankse inte festar lika hårt som innan, men jag är faktiskt fortfarande ute, men just denna helgen innan lön och allt så blev det att man stannade hemma.. har ju no money, inte så lätt att göra något då!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0