23 februari

Hello =)

Idag har det varit full rulle.
Jobbade imorse, vilket gick förvånandsvärt bra faktiskt, tiden flöt på.
Sedan blev det hem, var ju ett förbannat oväder, som dessutom ännu håller på =/

Fixade med systers blogg, men allt gick åt helvete, blev förbannad och la ner allt.
Gjorde en ny header till mig själv istället, som blev rätt kääääss!

Senare åkte jag ut till Frida och umgicks, åt lite mat.. (inget ovanligt), äter ju för fan alltid när jag kommer dit, haha! Får sluta att åka ut dit, börjar bli pinsamt.. sånt matvrak jag är =P
Btw, så hade Frida cp-ryck innan, hon var psykiskt sjuk eller ngt.. men det kanske inte var ngn nyhet? haha

Nu har jag suttit här och pillat med systers blogg igen, gick väldigt mycket bättre. och den ser till och med ganska bra ut, är dock inte klar med allt som ska fixas och så.. men det får vi ta en annan dag.

Nu är klockan rätt mycket, funderar på att duscha alternativt sova.. kanske ta en öl? Älsklingen ska tydligen börja nu.. men va fan det är ju fredag.


Nää.. God natt!

Postat av: Frida

Nej, det är fanimig inget ovanligt : ) MOhahaha.

2008-02-23 @ 09:21:21
URL: http://mammafrida.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, oroa dig inte för det : ) Vem vet, en dag kanske det är min tur?

2008-02-23 @ 16:50:17
URL: http://mammafrida.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0