20 februari

Idag är jag RIKTIGT trött och har inte en aning om vad fan som händer =(

Kicki tycker att jag ska komma ner till stan och fika med henne och Johanna, men jag har inga pengar och orkar verkligen inte gå, för jag har grymt ont i min rygg =/
Får se hur jag gör, får ju inte låna bilen =(

Dom ringde iaf från det nya jobbet igår, skulle gått bredvid imorgon, men istället så ska jag jobba.. inte så stor skillnad. Men jag ska jobba från 9:45-20:45, tror jag det var =)
Blir många timmar och mycket pengar, inte helt fel.. det kan ju jag behöva som inte tjänar allt för mycket.
Sedan så jobbar man ju bara fredag också, sen får man vara ledig och hemma med älsklingen i helgen =)

Nu måste jag fundera på hur fan jag ska göra!

Postat av: Frida

Förlåt mig :( trodde du jobbade :P

2008-02-20 @ 17:15:11
URL: http://mammafrida.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0