2 februari

Fy bubblan vad jag var trött när jag skulle gå upp idag, inte sovit allt för många timmar inatt =/
Var med Jocke på jobbet igår, vilket jävla oväder! Vägen mellan Borås och Varberg var ju rena dödsvägen =P Och sedan mellan Varberg och Malmö blåste det som bara fan..
Somnade iaf 7 imorse.. sedan var det bara till att gå upp och åka till jobbet, snälla älsklingen körde mig =)
Nu är jag hemma igen, har duschat, tagit hand och tvätten och plockat iordning, nu väntar sängen.. för i morgon ska man upp tidigt och jobba igen =(

Grattis till min kära pappa som fyllde år igår (1 februari )
Imorgon efter jobbet ska vi dit upp och äta lite smörgåstårta!






Älskling:
Jag älskar dig!
Jag förstår inte hur allt kan kännas så här underbar, jag har aldrig känt så här innan. Aldrig.
Jag längtar efter dig varje sekund du inte är här och jag vill bara se ditt fina ansikte framför mig, se när du skrattar och dina kinder blir så där goa som bara dina kan bli.
Jag vill pussa på din söta näsa, krama dig och aldrig släppa taget.

Jag älskar när du säger "jag älskar dig", du gör det på ett alldeles speciellt sätt, jag får gåshud över hela kroppen. Jag älskar när du berättar hur mycket jag betyder och att du alltid vill vara med mig.
Jag blir glad och nästan tårögd när du säger alla gulliga saker.

Jag har insett att det är bättre att se allting positivt och det känns så jävla mycket bättre. Jag vet att vi har en framtid ihop, en framtid som kommer att bli underbar, som ingen annan någonsin kommer att få uppleva. För om den framtiden ska vara perfekt, så måste den upplevas ihop med världens mest underbara och fina kille, med DIG älskling



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0