10 februari

Orkar faktiskt inte skriva så mycket idag, vill helst bara lägga mig under täcket och försvinna från denna värld. Hade gärna varit hemma hos pappa med honom också, men tyvärr så har jag vart tvungen att jobba ikväll =/

Igår blev det utgång, helt oplanerat, hade ju tänk att jag inte skulle dricka. Men eftersom Kicki inte behagade att svara i sin lilla telefon så drog jag ut med grabbarna =)
Det var helt okej, lekte på isbanan innan krogen.. men klumpig som jag är trillar jag och landar på min arm, har bra ont i den idag! Blev inte långvarit inne på krogen heller. Och när vi skulle dra och käka, ringer pappa och berättar en tråkig nyhet =/

Idag har man varit såå jävla seg. Fick gå upp i tid för att jag och Jocke skulle hem till mamma och pappa & byta bil. Mening var att jag skulle hunnit träffa Frida innan dom åkte med henne också, men som pappa sa så var det nog tur att jag inte han, det hade blivit så mycket jobbigare =(
Var jättr trött på jobbet, var på Björn Skifs.. ganska bra, bättre än vad jag hade trott =)


image94


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0