Min <3


Aldrig i hela mitt liv vill jag förlora dig. De finns 1 äkta vän för alla människor de finns 1 person man kan berätta ALLT för. Jag har hittat min Jenny du är mitt allt. Hur skulle livet vara utan dig? Du finns verkligen alltid vid min sida och du stöttar mig genom allt likaså som jag stöttar dig genom allt. Det ska vara vi föralltid, för jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Mitt hjärta skulle sluta slå om inte du fanns, för mitt hjärta de slår enbart för dig och kommer alltid att göra. Du är det absolut bästa som någonsin har hänt mig och ja kommer aldrig låta dig försvinna. 3 år av en JÄVLA massa kärlek <3


Detta skrev min älskade lilla Kicki i sin blogg och jag höll verkligen på att börja gråta när jag läste det. Det är precis så jag känner för dig också my dear! Det är helt obeskrivligt. Trodde aldrig att jag skulle få en så nära vän som du! Som stöttar och finns där VAD det än är! Ingen ställer upp på mig som du.

Postat av: Kicki

Det kommer vara vi föralltid <3 Du är den bästa!

2008-12-31 @ 13:19:19
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0