5 novmeber - kväll

OOJ, 2 gången idag jag uppdaterar.

Jobbat ikväll, var trevlig. Sedan hem.. sitter och kollar när mamma gör smörgåstårtor.. först blev grädden fel, så vi fick åka och köpa ny.. aah och när vi har gjort det och hon nästan lagt på allt.. då tappar hon skålen med grädden i över köksgolvet =P haha stackarn.. men goda kommer dom att bli.

Och jag är faktiskt SUR nu! Fy fan.. hur kunde Robin åka ur? Visst han gjorde inte Bonjovi låten speciellt bra.. men vad fan det är en svår låt.. BLÄ! Dessutom tyckte jag inte att Alice var speciellt bra.. trodde iaf att Robin skulle komma tvåa =/ Men jag tror att det kommer gå bra för honom ändå!

Nu ska jag glo färdigt här, sedan väntar sängen.. i morgon måste jag komma upp i tid, träna osv. Sedan blir det kalas för hela slanten. Så det är icke säkert att jag hinner skriva något i morgon.. men kanske återkommer på söndag =)


Postat av: F R I D A - Philips mamma

Du har fått en blogg-utmärkelse utav mig! :)



http://fridadrotz.blogg.se/2008/december/utmarkelse.html

2008-12-08 @ 09:41:33
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0