3 december

... och uppdateringen är fortfarande lika dålig. tänker iaf inte sitta och lova att skriva oftare längre, för jag orkar inte =P
dessutom gör jag inte speciellt mycket spännande =P

Men lite av det roliga jag har haft ska jag dela med mig av!

I måndags var jag hemma och degade.. eller nej, jag var i knalleland med mamma och handlade klart lite julklappar. Sedan på kvällen var jag ute hos Frida och lekte..

I tisdags spenderade jag och baby dagen i knalleland, jag hittade mig en klänning.. enkel och fin. Billig också. Kikade även runt på lite annat.. sedan åkte vi en sväng till hans mamma&pappa och hälsade på. Och sedan hem till mig för myskväll men film.. Såg "shrooms" riktigt bra faktiskt.

Idag har jag varit i Stan/Knalle med Ida, Ellinor och Tessan. Var nog nästan i alla affärer.. haha. Jag ville ha ett par fina strumpbyxor till min klänning.. och det hittade jag =) Sedan käkade vi donken.. Ajsing! Haha tror även att jag och Ida snodde ett barns chokladtomtar =P OJ DÅ!
Träffade Emma i knalleland också, det var verkligen SUPER roligt, då det var ett jäkla tag sen vi sågs!

Nu sitter jag och färgar mitt hår IGEN, utväxten blev gul sist, inte så snyggt. så nu gör jag om det =)


Postat av: Ellinor

blev det bra då? :D

2008-12-04 @ 21:46:53

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0