29 december

Sjukling är vad jag är. Mår inte alls bra och fick gå hem från jobbet =( Blir inget jobb i morgon heller pga av detta.. farväl kära inkomst =/

Nu sitter jag här, egentligen borde jag ligga i sängen men det orkar jag inte heller, älskling sitter och spelar Rock Band 2, Orkar knappt hålla uppe mitt huvud.. sjuk till nyår? NEJ TACK!

Hade massa planer, massa jag måste göra, när fan ska jag orka och hinna det? Nyår är iaf planerat nu, skönt.. nu hoppas vi bara på att Jenny är tillräckligt frisk!

Kvällen blir lugn iaf, baby ska åka och träna.. jag ska sitta här. Shit jag vet knappt vad jag skriver :S Inge bra detta!
Så ursäkta mig om detta inlägg blir lite rörigt.

Vi hörs en annan dag!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0