28 december

Ja, igår var en ganska lugn dag, älskling var bakis efter fredagens bravader, men var ändå på hugget.. helt otroligt. Vi var en sväng i stan och knalleland och kikade lite, hittade inte så mkt, men ngt plagg iaf. Eric joinade oss en stund i knalleland. Sedan blev det hem till älskling, slappade, spelade och sedan somnade vi på soffan. Sedan var det dags för bio "The day the earth stood still" tror jag den hette. Bra var den iaf =D
Sedan blev det hem och mysa massa mer.

Idag mår jag SKIT, baby är och jobbar och jag ligger hos honom helt ensam.. men han kommer hem snart =D Vill kramas ju! Ikväll får vi se vad som händer och om det är ngn som vill leka med mig =D

Mår iofs inte helt 100 idag, kanske börjar bli sjuk? Men orkar i vilket fall inte ligga hemma. I morgon är det work igen, får se om jag verkligen pallar det =/

Postat av: Ida

vadå ha? :S

2008-12-28 @ 17:16:53
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0