26 december

Oj det har ju hunnit hända massor =)

Julafton var hur mysig som helst, jobbade först ... sedan åkte jag hem och käkade julmat med familjen, kollade lite Tv.. på kvällen blev det en sväng upp till älsklings föräldrar, tjötade och öppnade julklappar.. supermysigt! Efter det en sväng till Kicki, sedan åkte jag och baby hem till mamma&pappa.. öppnade mer julklappar.. åt lite på kvällen, sedan somnade vi båda nere i soffan =D haha..

Kan ju nämna lite jag fick :)

Av:
Jim ... fick jag en SUPER fin ring och ett paket med en morgonrock och massa mysiga hudkrämer =D
Mamma&Pappa ... den gröna DKNY parfymen, 4 nya "samlarglas", plattång, fön, locktång.
Systeryster ... en parym och godis =D
Jims mamma&pappa ... Jättefina läppglans från Clarins.. lyyyx =D
Mormor ... trisslotter (dock vann jag inget)

vettefan om det där var allt =P


Igår (juldagen) vaknade jag och älskling i lagom tid.. (vid 10).. hade inget att göra så vi drog ut till Lager 157 och shoppade lite, hur mysigt som helst att vara med min baby! När vi kom hem hade syster med familj kommit, så vi firade lite mer jul.. Claes&Ida kom även och joinade.. mysigt =)
På kvällen lekte jag med min Kicki, sedan nana hos älskling

Idag har jag jobbat, sedan shoppat en maaaaassa med min KickiLiiten =) Hittade massa fina saker. Nu sitter vi ute hos henne och nördar oss framför varsin dator.. WOOHOO =P alltid mys ändå!

Postat av: Sabina

Tack Gumman, för den super fina o coola designen till min blogg! Du är toppen! Ses på nyår. Puss & Kram

2008-12-27 @ 17:27:18
URL: http://thedudess.blogg.se/
Postat av: Ida

Jätte desigen på din blogg!

2008-12-28 @ 13:17:07

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0