20 december

Lördag, men inte en lugn stund.. jobbar hela helgen. Varit ledig i 3 dagar nu men det känns fan inte.

Igår var det fart och fläng.. var först i Knalleland och stan med Ida, köpte en julklapp till mig själv + ramar eftersom korten kom igår.. och jag blev sååå glad =D
Sen drog vi till stan och solade m.m. Var på pistolero och fixade mitt öra, så nu har jag min piercing igen =D

Sedan åkte vi hem till henne, fikade och var ute och gick en sväng. Sedan blev det direkt till Kicki, fick fart på henne och drog på henne kläder då hon fortfarande satt i typ pyjamas kl 16 =P
Sedan drog vi en sväng till Knalleland, hon köpte julklapp till Andreas och jag fick köpt min sista julklapp =D

Sedan var det hem en snabbis, sedan kom älskling och hämtade mig så drog vi till hans föräldrar och käkade. GOTT =D
sen hem och soooov.

Idag är det BARA jobb som gäller.. i morgon jobbar jag bara halvdag, härligt! Sedan blir det julpynta och sånt hemma.



CIAO!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0