17 december - 3 månader <3

Idag har jag och älskade baby varit ihop i 3 månader.. !!? Ehm det känns såklart heeelt underbart, men 3 månader? Det känns ju som så mycket mer. haha, weird det där. Kanske är för att man trivs så otroligt bra ihop, man känner sig trygg. Mjaa!

Har hunnit med en hel del idag, åkte och handlade lite med mamma, sedan blev det träna en timme, så jävla underbart. vi kombinerade styrka och kondition o gymmet, i morgon kör vi igen =) Sedan var Lanja snäll och åkte med mig till pistolero.. tappade ju min percing i örat.. dock fick hon inte i den från rätt håll för jag hade tydligen fått en ärrbildning, så nu sitter staven framifrån.. med ingen kula på insidan. så jag får gå med tejp över så jag inte tappar den. Men ska tillbaka på fredag, då ska hon försöka få in den från rätt håll =)

Nu ska jag strax duscha och fixa mig.. för när älsklingen har slutat jobbet ska vi åka till Liiiiseberg =D Myysigt!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0