16 december

nu var det några dagar sen man skrev igen. Får väl dra lite i en snabb repris.

Fredag blev myskväll med älsk.. käkade hos hans mamma, kikade film osv.
I lördags tränade jag och massa sånt där. I söndags blev det en heeeel mysdag med min älsk, sov från och till fram till klockan 3 pga av att vi var sega, trötta.. +  att jag hade fått feber och mådde kasst i magen. Senare blev det vidare hem till honom, film och maaaassa mys =)

Igår gjorde jag inget mer vettigt än att jobba, sen nanade älsk här igen, han skulle överraska mig, men inte heller denna gången gick det speciellt bra =P haha

Även idag har det varit jobb, efter gick jag hem.. sedan kom Ida, tog oss en sväng i Knalleland, så jag fick köpt färdigt dom sista julklapparna.. sedan käkade vi Donken, vilket jag faktiskt tyckte att jag var värd =D Kicki&Andreas kom och joina en stund, väääldigt trevligt =)

Nu ska jag sova.. i morgon är en speciell dag =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0