Utmanad!

Jag blev utmanad av Frida.

Regler:
Det du ska göra är att lista upp 8 sanningar om dig själv som du inte tror att dina läsare vet om. Vad det är för sanningar spelar ingen roll, huvudsaken är att den är sanna ;) Glöm inte att länka den/de som utmanade dig samt att meddela dem du utmanat (det är inte säkert de läser inlägget).

Efter du har gjort utmaningen utmanar du 5 personer (dock inte den som utmanade dig).

De åtta sanningarna:

1. Jag har världens mest hemska morgonhumör
2. Jag är otroligt dålig på att ta kritik
3. Jag är mörkrädd när jag är ensam
4. Är rädd för att dö ensam och olycklig
5. Jag är världens matvrak
6. Jag kan vara ooootroligt lat
7. Är shoppingberoende
8. När jag är ledsen visar jag det genom att vara väldigt gnällig


Jag utmanar, Kicki, Ida, Helen, Fia och Maliss

Postat av: Helen

Tack så mkt syster men du e oxå söt..=)

2008-08-05 @ 06:37:04
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0