Kväll - 18 augusti

Idag jag jag bannemej hunnit med huuur mycket som helst känns det som.
Först var jag och Ellinor uppe på BUM och så. Kikade runt istan en stund efter det, sedan tog vi även en sväng i knalleland, kollade kläder och skor.. hittade en massa fina kläder som jag ska köpa såfort lönen har kommit =) wiihoo..

Sedan vid 5 kom Natasha och joinade, dock inte allt för lång stund eftersom alla var trötta och ville hem. Ikväll har jag faktiskt vara varit hemma och tagit det lugnt för en gångs skull. Pratat lite i telefon.. wiiie =)


Hörde att dom sa på nyheterna innan att det kommer ta jäkligt lång tid innan hela branden är släckt, fy fan vad jobbigt för det är verkligen kaos i trafiken när man ska ta sig härifrån och när man ska hem också för den delen.. får ju köra värsta omvägarna. Hoppas verkligen att dom har öppnat vägarna för trafik i morgon!
Hmm, läste lite nu på bt.se och tydligen hade dom inte släckt branden nu 21:30 ikväll.. fy fasen asså!

Nae nu ska jag sova, upp tidigt imorgon =)


BTW, kolla på denna ---> http://www.albinoblacksheep.com/flash/papasmurf

Postat av: Ellinor

haha smurfs gone wild ;)

2008-08-19 @ 23:04:38

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0