6 augusti

Hej och hå!

Ja igår blev det som sagt Gbg och efter det drog jag, Natasha och Ellinor upp till Jim och spelade rockband (guitar hero) fast med mer instrument för er som är tröga =) Jävla roligt spel.
Sedan blev det en sväng till Frida&Coffe och sedan hem.

Idag har jag jobbat 11 timmars pass, men det gick faktiskt helt okej!
Blev hem en snabbis, träffa Ellinor en stund och sedan upp till Jim.. kollade ngn konstig film, vettefan vad den hette =/ haha.

Imorgon blir det som planerat utgång, så jag hoppas verkligen inte på en massa regn under kvällen, men det återstår att se.
Nu är jag så trött att jag nästan svimmar, så nu blir det sängen!

God natt!

Ps. Det är ngt fel på mig, jag vill hela tiden skriva juli.. trots att det redan är augusti.. måste sommaren ta slut? Snyft..


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0