29 augusti

Nu har det gått några dagar igen, men jag har verkligen inte hunnit skriva.

Dagarna i Falkenberg var verkligen helt underbara och vi hade tur med vädret, sol hela eftermiddagen och kvällen. Vi tjötade en jäkla massa skit, käkade tacos.. spelade kubb och det blev även om omgång av "hela havet stormar" vilket slutade med att alla låg i en häg på gräsmattan. haha ja kan bara säga att det var riktigt lyckat!

Tänkte lägga upp lite bilder, men just nu är jag inte hemma, så jag kansk gör det senare ikväll istället, om jag hinner. har lite saker att fixa.

Igår var det verkligen inte min dag, hände en jäkla massa.. bla. slutade mitt bankomatkort att fungera, fy fan!
Piercade mig igår, även det krånglade.. men nu sitter den där och det är riktigt snyggt!

Nu ska jag strax åka, jobba 13,5 timma idag med. Mendet gick ju så bra förra gången, så det är nog ingen fara ;)

Postat av: F R I D A - Philips mamma

Vart har du piercat dig? :D

2008-08-31 @ 22:55:15
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Kicki

Dålig uppdatering nu babe ;)

2008-09-04 @ 20:18:45
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0