24 augusti

Idag är det ett år sedan Madeleine föddes, tänk vad tiden går fort. och stor har hon blivit. Mosters lilla prinsessa <3

Igår var det möhippa, så jävla roligt hade vi.
Kidnappade och överraskade Eva, som inte misstänkte ett skit. Sedan åkte vi och käkade frukost, efter det åkte vi ner till stan där hon fick ansiktsbehandling på Helens beauty center.
Sedan åkte vi vidare för att bowla.. och då öppnade vi första ölen. Bowlade och hade trevligt, sedan blev det även käk där. Dom flesta blev nog runda om fötterna väldigt tidigt =P
Sedan åkte vi ut till Dalsjöfors och fortsatte drickandet. Jag och Michaela körde singstar och sedan hängde dom andra på och sjöng också.. blev även guitar hero och biljard =D

Patric kom och hämtade mig och kärde mig till stan sedan, där jag träffade Ellinor och Emmy.. så det blev en sväng på krogen för att sedan möta upp Jim =)

Idag har vi varit på kalas i Gbg och firat Madeleine, söööötnos!

Nu är jag hemma, ska strax käka, sedan bege mig vidare =P

Imorgon ska jag jobba 13,5 timmar. och på tisdag åker jag till Falkenberg. Så jag kommer nog inte hinna skriva så värst mkt. ska iaf lägga ut lite bilder från möhippan någon dag =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0