22 augusti

andra dagen i sträck jag jobbar långpass, har varit bra seg idag vill jag lova. på måndag väntar ett pass på 13,5 timmar, men det kommer säkert gå toppen, bara man är utvilad.

Jahao idag efter jobbet åkte man hem en snabbis och sedan ner till stan för att möta Ellinor och en till. satt i stan och fikade och tjötade skit. sedan en sväng upp till Tuska, dock var det inget roligt.. så det blev att jag körde honom och Robin till hulta.

Sedan tog jag och Ellinor oss en sväng upp till Jim.. där han Freddan, Josef och en till satt och spela "Guitar hero, rockband" så jävla ballt är det. Dock råkade nog Josef slå sönder den enda plattan på trummorna.. haha.
Ja efter det blev det lite film.. och sedan hem för att nana.

Imorgon väntar en låååång dag, så nu är det dags att sova =D

Postat av: belluut

hoppas du hade en bra fredag

2008-08-23 @ 02:29:59
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Ellinor

haha jag ser mitt namn i nästan alla inlägg :P wiiiee!!!!!

2008-08-23 @ 15:39:10

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0