20 augusti

Tjoohoo!

Nu har jag varit sådär dålig igen, men igår hade jag absolut inte tid att skriva.
Jag och mamma var och shoppade hela dagen. först lager 157 och lite så, sedan en sväng i knalleland. Och när vi kom hem var jag verkligen super trött. Claes kom upp en stund och tjötade skit, mobbade mig som vanligt :P haha Men det var trevligt med lite besök faktiskt. Sedan åkte jag och mamma och handlade.


Men fan, vi skulle inte ha sovit med balkongdörren öppen inatt, för det första var det svinkallt i lägenheten när vi vaknade och för det andra har jag blivit dunderförkyld! SKIIIT!
Men jag överlever.

Idag har jag iaf varit med Ellinor, kollade lite kläder-- sedan var vi iväg en sväng, träffade Jim och tjötade skit.
Så nu har jag kommit hem, tänkte strax hoppa i säng, behöver sova.. ska jobba 11 timmar i morgon =/


GOD NATT!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0