18 augusti

Hej!

Det var min "vita-helg" denna helgen.. vilken inte alls blev så vit som jag hade tänkt. För i lördags blev det fest hos Tuska med min Kicki.. var ganska trevligt faktiskt.. fast jag mest bara var med Kicki, Tuska och Robin ;)
Vi drog ner till stan för att gå till krogen vid halv 1 eller något, gick till Tonic.. dock har jag inte så mycket minne från det där, så hädanefter blir det absolut INGEN sprit för min del.. får hålla mig till öl och så.

Igår mådde jag inte alltför bra asså, men som tur var fick jag skjuts hem, så jag slapp sätta mig på en buss. Låg mest i sängen hela dagen, slöade och tjötade med folk.
Somnade rätt sent efter att ha tjötat med trollet i telefon en bra stund. Sedan ringde hemtelefonen vid 6 imorse, trodde jag skulle få ett utbrott. Men det var mamma som skulle berätta att det brann som fan.. ja herregud.. jag tror det brinner här nere fortfarande.. helt sjukt för fan!

Nu ska jag strax bege mig mot staden för att möta Ellinor och så ska vi fxa lite saker =)


Nu är jag grymt trött på dig och ditt beteende. Jag tänker inte bara snacka med dig när det passar dig. Du får fan ta och skärpa till dig, annars är det lika bra att vi säger upp den lilla kontakt vi har. Men det kanske är lika bra?!
ah jag vettefan och just nu tänker jag inte lägga energi på det.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0