15 augusti

Har väl kanske inte blivit så mycket bättre på att skriva, men fan har varit väldigt upptagen ;)

Igår fick jag hoppa in och jobba extra, tackar man inte nej till, behövs ju en massa pengar, wiiho! Sedan var det bara hem och duscha och bege sig vidare upp till Jim för att hälsa på en liten stund. Sedan träffade jag mina flickor. så trevligt! Var inte hemma länge alls innan jag stensomnade, med tv:n och allt på. Men så går det när man sovit ca 9 timmar sammanlagt på två dygn =/

Nu ska jag strax bege mig till jobbet igen, jobba hela kvällen och sen har jag ingen som helst aning om vad som händer. Men det är väl sånt som ger sig kanske.

Jag måste bara få detta sagt, jag tycker att du är rejält pinsam som sitter och raggar på Facebook, hur jävla seriös är man då? Fast det har vi ju redan märkt att du inte är. Men vad fan, kan du inte få någon i verkligeheten?!?! Eller vad fan är det för fel liksom. Skaffa dig ett liv!


Får väl ta och skriva mer sen, måste iväg till jobbet nu!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0