15-16 augusti

Denna dagen har varit pretty seg faktiskt, sov alldeles för länge, jobbat hela kvällen.. vilket gick för jäkla segt idag! Kiligt.

Men efter jobbet åkte jag och träffade Ellinor, sedan kom även Natasha.. drog till Rikard på ngn fest, var väl inte så mycket folk men det var rätt trevligt ändå. Haha Dennis blev nog lite för full.. han stod och hängde över diskbänken och såg ut som om han skulle decka.. ändå tills Natasha säger "Dennis, vill du ha en shot eller" haha.. då jävlar kunde han inte hålla sig och spydde som fan.. ah sedan deckade han inne på toan. jävlar asså.

Jaoo och nu sitter man hemma igen, tråkigt värre. Men vad fan..

Imorgon blir det antagligen Gbg med brudarna, får se.. har ju fan inga pengar kvar denna månaden, dom har tagit slut på tok för fort!

Kan ju informera er mina kära läsare om att jag kom på mitt lösenord till min msn, så jag kommer att vara inne på den =) Och Kicki din fjant, du hade skrivit fel msn adress, för din kunde jag utantill ;) haha


GOD NATT

Postat av: Kicki

Ja skrev inte alls fel ja gjorde ett sånt _ men de ville inte vara med haha! Så de så :D

2008-08-16 @ 10:57:10
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0