13 augusti

OKEJ! Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera min blogg, jaaa jag lovar!!

Har hänt mycket det senaste, väldigt mycket. Jag kan faktiskt inte sitta här och rabbla upp allting.
Men en sak kan jag berätta.. var och köpte en baslåda i lördags, wiii! Så i söndags kom Claes upp och hjälpte mig att sätta i den och koppla och allt sånt där. Han är så snäll ;) Fast han får ju trots allt alltid mat och sånt hos oss.. haha!
Ah, men fan baslådan funkade inte med den stereon.. så i måndags var jag iväg och köpte en ny sådan också, skeeeta fin är den.
det bästa med den är att man kan ha usb-minne i den så nu slipper man bränna en massa skivor. Det var Claes som hjälpte mig med det där också.. det är bra att ha killkompisar ibland ;)

Nu sitter jag iaf på jobbet för andra natten i rad, trakasserar alla möjliga på msn och försöker att inte bli alltför trött, men funderar på att slänga på en film strax och ta något att käka.. längtar tills klockan är 08:00 i morgon bitti.. för då får jag gå hem och soooooova =D

Postat av: Helen

Hejsan syster...=) Ville bara tala om madeleine tog sitt första steg idag alldeles sj..=) Sedan gick hon med sin gåbil framför sig!!

Älskar dej pussa

2008-08-13 @ 15:33:00
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

haha ja fyfaaan va bra du är på att uppdatera

2008-08-15 @ 00:23:09

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0