12 augusti

Nu är jag arg arg arg och jävligt förbannad. Pga något jävla fel på min dator + mitt jävligt dåliga minne så kommer jag inte in på min msn. Hade inloggningen sparad, men den försvann och tro på fan att jag inte kommer ihåg mitt förbaskade lösenord. AAARRRGG!!!

Jaha så nu vet jag fan inte vad jag ska göra. Kul om man inte kan få tillbaka alla sina kontakter och sånt där igen och att man ska behöva gå in på varenda jävla sida och ändra sin hotmail.
Aja, nu har jag iaf gjort en ny, så ni kan ju vara snälla att skicka eran mejl så får jag börja lägga till folk =(

Postat av: Josiee

Moorning:)

2008-08-12 @ 05:41:08
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Issah

isabella[email protected]

2008-08-12 @ 09:39:19
Postat av: Fia

fiafia[email protected]

2008-08-12 @ 12:54:00
URL: http://endagilivet.blogg.se/
Postat av: Blom

säger bara en sak rambooster, ladda ner det programmet så sköter den om ditt ramminne, man kna även ställa in om den ska utnyttja minnet mest till det programmet som används för tillfället ^^

Sen crapcleaner som är gratis och rensar bort all onödig skit, typ Temp mappar och sådant :P



nu verkar jag vara en nörd, men vafan, jag använder dessa och du slipper problem ^^

2008-08-13 @ 03:47:01
URL: http://guranmedlooken.blogg.se/
Postat av: Kicki

2008-08-15 @ 01:03:39
Postat av: Kicki

l[email protected]

2008-08-15 @ 01:04:43

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0