080808

8 augusti, REDAN?!?!
jag som verkligen inte vill att sommaren ska ta slut, vad fan ska man göra sedan liksom?

Jaja, igår blev det iaf utgång med flickorna. satt här lite och drack sedan drog vi ner till stan för att kolla på Boney M, men jag Michaela och Hogge gick och träffade Jim en stund istället, mycket roligare =)
Sedan blev det krogen, swing.. as usual! Bara jag och Ellinor som gick dit, men vi träffade Angela och så kom Jenny och joinade oss. Mycket dansade och VÄLDIGT onda fötter efter kvällen vill jag lova.

Jim kom och hämtade oss vid 02:30 någon gång och då var jag tvungen att gå barfota. så jävla ont gjorde det. Blev inte att man sov hemma i natt heller, vilket jag hade lovat mamma pga att jag måste tvätta min piercing två gånger om dagen.. men skit samma =)

Idag har jag och Ellinor lunchat på Eest, hur gott som helst.. sushi och thaimat. Sedan har vi gått runt i stan och kollat, införskaffat oss ett så kallat "akutkit" men lite saker man kan ha om man sover borta, alltid bra att ha i väskan.
Sedan blev det hem och duscha m.m.

Händer ikväll då?!?! Kanske upp till Jim en sväng sedan, men vi får se.



Kvällens roligaste igår var när vi skulle gå och Ellinor står och pratar med någon i sin mobil.. men helt plötsligt säger "kan ni kolla om min mobil ligger kvar där borta".. haha när hon stod och höll i den, då är man bra borta ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0