Träning

Ja då har man varit riktigt duktig och tränat idag också.. detta börjar arta sig, har även vissa övningar som jag ska göra varje dag, så att man vågar visa sig i bikini i sommar =)

Usch jag tycker verkligen inte om att tjafsa, men ibland tror jag att man behöver det, för att reda ut saker och få det bättre. Alla tjafsar ju och bråkar ibland.. och det värsta är ju om man aldrig bråkar och allt kommer ut på samma gång sedan, jag tror att allt blir mycket värre då!

Jag är otroligt glad att jag har min Joakim ♥, han är verkligen den bäste som finns och den jag alltid vill leva med.
jag älskar honom för den han är och inte för någon som han "borde" vara... vill han spela så får man spela. Baraför att man är ihop med någon kan man inte ta ifrån den personen sina intressen.. Right?

Har fått höra rätt mycket om detta, men ni vet ingenting, så varför ska ni ens lägga er i? Jag förstår inte det, jag förstår mig verkligen inte på dom som tror sig veta hur vi har det. Dom som försöker få det till att vi har det dåligt, för det har vi verkligen inte.

Visst om ni vill tvinga era pojkvänner till saker så gör det, men hur länge tror ni att ett förhållande varar om man tvingar varandra till saker?

Tänk på det!!!




image205


Postat av: emma

vad duktig du är då!! En annan kommer att vägra visa sin höggravida kropp i nåt annat än byxor och tröjor i sommar!! Men så har jag beställt kallt väder oxå :p Fast du kan få två veckor med värme om du vill ;)
Miss ya!
puss och kram!

2008-04-08 @ 20:13:19
URL: http://lillamini.webblogg.se/
Postat av: Fia

hehe ja det var megamysigt..=)

2008-04-08 @ 20:28:17
Postat av: Ida

Ja, faktiskt ska det bli jättekul! :D

2008-04-08 @ 21:30:48
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0