Recept

Tänkte ge er ett recept på en sjukt god sås, MÅSTE smakas!


Räkor i het sås:

  • 5 dl creme fraiche
  • 1 msk tomatpure
  • 1 msk soya
  • 1 krm curry
  • 1 krm cayennepeppar
  • 1 vitlöksklyfta
Sedan är det bara att röra ihop allt och kika lite på spisen, tar max 10 minuter att göra denna. Fast jag brukar krydda lite mer för att få den starkare.. och istället för vitlöksklyfta tar jag vitlökspulver.

Sedan så kan man ha någon sorts pasta till och räkor om man nu gillar det, det är verkligen inget måste.


Smaklig måltid =)

Postat av: Christopher

RÄKNA MED ATT JAG SKA TESTA DETTA =) Du bör lägga upp fler recept tycker jag, älskar mat som du vet =)

2008-04-20 @ 10:17:02

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0