Kväll/Natt - 24 april

Då var denna dagen också gjord.

Gick en sväng upp till mamma och dom, trodde det skulle ta lång tid, men tog bara 50 minuter =)
sedan följde jag med mamma till jobbet och solade. Måste ju bli lite brun nu när det börjar bli bra väder och man har mindre kläder på sig.

Lönen har kommit nu också, alltid lika härligt. Speciellt denna månaden när det blev en go lön!
Så nu har jag betalt alla räkningar och även satt in lite mer på mitt sparkonto. kan bara bra att ha till sommaren och allt sånt där. Vet ju inte om jag får något betalt dom dagarna jag har tagit semester.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, upp tidigt imorgon och hälsa på, på ett nytt jobb. Sedan blir det en sväng i knalleland med Tessan, kika lite saker och även present till syster!

God natt!

image257



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0