Kväll - 7 april

Då var man hemma från jobbet igen! Eller har varit det en stund, snackat lite med mamma och så också.

Var helt sjukt när jag var på väg hem från jobbet, kommer en bil i världens fart, sen hör man bara ett däcktjut och världens smäll.. dom typ "missade" kurvan och körde rakt in i en stolpe.. försök att förklara det för polisen! SMART POJKEN!

Isch jag har tråkigt och det finns inget att göra, ska nog lägga mig om en liten stund, för imorgonbitti blir det en promenad och sedan ner till staden för att träffa Sandra =) Ska bli mycket trevligt!

Funderar faktiskt på att göra om min header.. den ser så grymt tråkig ut, men jag vet inte hur jag vill ha den eller ngt och jag orkar inte sitta och pilla i evigheter heller =/ BLÄÄ! haha..

Ne lite Scrubs och sedan 2½ männ, så sover man gott sen =)



image198







Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0