Kväll - 5 april

Haft en helbra kväll faktiskt.. kollade film med älsklingen innan "Enemy at the gates" en film om andra världskriget.. riktigt bra var den faktiskt, trodde inte alls att den skulle vara bra.
När den var slut ville älsklingen spela lite och Tessan ville att jag skulle komma och träffa henne en stund, så jag begav mig för att möta henne.. tjötade massa skit och sånt som vanligt =) Mycket trevligt..

Kom hem för ca 30 minuter sedan och nu är klockan 03:35, börjar bli lite trött men ska icke sova än på ett tag, för då kan jag sova länge imorn utan dåligt samvete =) hehe..

Ja imorn, vad kan tänkas hända då? Blir säkert kolla lite tv, brukar gå en del bra på söndagskvällarna faktiskt.. hmm kommer Wallander imorn tro? Nehe, icke det buuhuu vad sur jag blir. det brukar ju vara en av höjdpunkterna på söndagar.. jaja, får väl ta och kika någon Beck film, har fått en massa =) Kan alltid vara trevligt.

tjoohej, nu blir det sex and the city..
ska bara tilläga en sak.. det är grymt skönt att vara nykter =)



image193


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0