Kväll - 29 april

God kväll =)

Jobbat långpass idag, gick bra.. trodde jag skulle vara dödstrött efter att inte ha sovit många timmar inatt, men jag har varit väldigt pigg =)

Ringde tandläkaren imorse och fick en tid redan i eftermiddags. Jag HATAR tandläkaren.. men bätte att gå dit än att gå runt och ha ont.
Fick reda på att min tand låg och tryckte mot den andre, därför det inte hjälpte med alvedon. Fick även reda på att jag måste rotfylla min tand, samt att jag har en tandinfektion.
Så hon slipade lite, gav mig smärtstillande och nu går jag på pencillin.

Ja, så imorgon blir det ingen utgång som planerat.. och vilken tur att man ska jobba i helgen så man inte behöver må dåligt över att bara kunna sitta hemma =)

Nu ska jag vila, är grymt trött.. sedan kolla lite desperate housewievs, har laddat ner så ligger långt före ansvitten på tv =P


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0