Kväll - 28 april

Ja då har man jobbat, det gick väldans bra faktiskt och kvällen gick fort.
Dock så gjorde det lite ont i min handled, eller båda faktiskt. Men det får man väl ta.

Har precis pratat med mammsen och sså har jag lagat mig lite mat som jag ska ha med mig till jobbet imorgon. Kom på det när jag kom hem, som tur va så jag slapp göra det imorgon bitti.

Nu tänkte jag ta mig en dusch och sedan vänta på att älsklingen kommer hem, så blir det en film innan jag ska sova. Börjar kvart i 10, så behöver inte lägga mig jätte tidigt =)

Just nu känns det som om jag har tappat lusten för att skriva blogg.. jag vet inte vilka det är som läser, det är ingen som kommenterar.. alltså, det verkar inte som om någon är speciellt intresserad av min blogg i vilket fall?!




Postat av: Helen

Go morron syster jag läser din blogg varje dag men dålig på kommentera, sorry ska bli bä'ttre på det...=)

2008-04-29 @ 06:51:29
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0