Kväll - 16 april

Jösses det har verkligen varit en heldag idag, är helt slut!

Åkte som sagt till Gekås vid 10 tiden, kom dit, gick in..(NÄHÄ?!) och jävlar var saker det var överallt och folk som ska slå sig fram med dom förbannade kundvagnarna.. det var verkligen värst precis vid ingången.
Men sedan lugnade det ner sig, för att bli lika jäkligt igen.

Hittade så mycket saker, trodde inte att det fanns så mycket.. jag och mamma delade på en kundvagn, men helt plötsligt var den full.. så vi bestämde att vi skulle betala det vi hade, gå ut, ta rökpaus, packa in i bilen.. för att sedan gå in en gång till och fortsätta där vi slutade.. och det var en jäkligt bra idé.. man behövde en paus emellan!

Så.. både jag och mamma hittade hur mycket som helst och köpte saker för över 1000 kr mer än vad vi hade räknat med att göra. Men men.. allt var ju nödvändigt.
Jag kan verkligen inte sitta här ovh rabbla upp allt, för då skulle ni få huvuvärk.. men det blev iaf massa saker till lägenheten, lite tröjor, träningsbyxor, underkläder "skönhetsgrejjer" m.m.

Ska åka dit någon gång senare igen, när man hunnit spara pengar =) haha för det behöver man!

Köpte faktiskt hårfärg också.. så nu har jag färgat mitt hår.. avfärgade först och sedan skulle det bli ljusbrunt, men det blev typ guldbrun-rött.. så imorgon är det jag som åker och köper ny brun färg!
Ska även lägga i blonda slingor i detta sedan, men det tar jag nästa vecka eller något, när den bruna färger har lagt sig lite.. blir snyggare då!


Nu har jag iaf packat upp allt och fixat här hemma, så nu ska jag kolla Tv och vänta på min älskling =)


image227



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0