Kväll - 15 april

Ja då var denna dagen också gjord.

Mötet på det nya jobbet gick över förväntning, det verkade rätt bra faktiskt, så jag ska gå bredvid där redan nästa vecka. Ganska bra för då kan man känna efter lite mer hur det verkar och så. Se om det är något man skulle trivas med.

Efter mötet träffade jag Tessan, åkte till knalleland och drack lite kaffe, kollade i äffärer och sådär. Sedan åkte vi hit och tjötade massa skit. Sedan var det dags att bege sig av till jobbet, det var skönt att ha någon att gå med ner till stan =) Kan vara ganska tråkigt att gå ensam!

På jobbet gick tiden faktiskt fort, vilket var väldigt uppskattat från mitt håll vill jag lova, vet inte vad det berodde på... kanske att det fanns lite att göra och för att man var på bra humör.

Pratat med mamma i telefon nu, duschat och lite sånt också. Vi bestämde tid och så tills imorn.. för imorn jävlar blir det shopping på Gekås.. LÄNGTAR! Var bra många år sedan jag var där.. så nu får man hoppas att man hittar lite man vill ha också!

Nu ska jag kolla färdigt avsnittet av One tree hill som för övrigt började idag igen efter ett upphåll! Good shit!


image225


Postat av: Ida

Okej. Någon speciell anledning? Skulle väl iof vara ganska konstigt om jag inte skulle trivas när jag jobbar som det iof.. Min bror ÄR världens goaste, tror därför många tycker om honom. Sen är han ju massa söt också :) Hur gammal är den du jobbar hos?

2008-04-16 @ 08:32:16
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0