Kväll - 13 april

Ja, då har denna kvällen också sprungit förbi med en jäkla fart.
Har väl inte gjort så värst mycket speciellt.

Åt lite god mat innan, diskade.. och självklart har jag suttit och glott framför denna dator. Det var väl väldigt onödigt? Vad fan gör man en söndag liksom? Är dessutom dödstrött.. haha kan knappt skriva.

Kollar på insider nu, vilket strax är slut och då blir det film med älsklingen, sedan ska jag sooooova, för imorgon är det dags att jobba igen.., kiligt när man har jobbat hela helgen, men money money i kassan behövs.

Längtar massa tills på onsdag, är så förbannat sugen på att shoppa, men bara därför så kommer man väl säkerligen inte hitta så mycket.. håll tummarna för mig. STENHÅRT!

♥Joakim - det finns ingen bättre än du! Vad hade jag tagit mig till utan dig? Föralltid! ♥



image222



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0