Eftermiddag - 9 april

Ja, eftermiddag och eftermiddag.. snarare kväll kanske? Jag vet inte..
Idag har jag varit duktig och jobbat 07:30 - 15:30, så nu är jag ganska slut.. har precis käkat lite och nu ska jag ge mig av ner mot Kyppe för en joggingrunda.. DUKTIG FLICKA =) Beach 2008 är ju på ingång!


Har även planer imorgon! Wiihoo.. hoppas på fint väder bara!
Ska leka med Frida & Philip.. först Visko och sedan stan/knalleland.. I HOPE! För nu ser jag verkligen fram emot detta, så Frida.. gör mig icke besviken ;) Då blir jag tvungen att kidnappa dig.

Ne dags att ge sig av. Skriver mer sen, lita på det =)



image208


Postat av: emma

men om du ska till visko måste du öra av dig! Då kanske jag kan få se dig lite! kram kram

2008-04-09 @ 19:19:06
URL: http://lillamini.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0