Eftermiddag - 24 april

Jag är på STRÅLANDE humör!

Denna dagen har varit så bra, eller snarare helt underbar!
Jag och älsklingen var och käkade på ChinaTown innan och det var så himla gott, friterade räkor och lite sånt och till efterrätt friterade bananer med glass. Jag kände mig nästan nykär när jag satt där, haha! Det var massa mysigt!

Efter det åkte vi till knalleland och kollade lite, hittade ju ett par fina skor igår, så jag visade dom för älsklingen och då tyckte han att jag skulle ha dom, så han köpte dom åt mig =) Så himla gulligt!
Älsklingen hittade även en ny musmatta åt sig själv. en sån där i glas.

Ja, sedan åkte vi hem.. Ohej vad mysigt det blev då ;)

Och nu var han tvungen att åka till jobbet, så jäkla kiligt. Men jag har ju ändå fått vara med honom massa idag!
det var nog längesedan jag var såhär glad, har ett stort leende på läpparna =)


image254
Min BÄSTASTE älskling!

image255
Nya skorna! Fina? Me like..

Yonis kom förbi en stund innan också, han var snäll och lämnade den fina krukan som jag fick av hans mamma! Tusen tack!

image256
Ska bara plantera lite hår i den =)






Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0