Eftermiddag - 22 april

Ja. då har man varit iväg på personalmöte, snackade en hel del om hur vi ska göra osv. Fick reda på att en ska säga upp sig på torsdag och den andre vill också sluta. Båda kanske har nytt jobb.. så sedan är det bara jag kvar =/
Men chefen lovade att höra av sig om det dyker upp något. Och han sa även att jag ska köpa en riktig "stödgrej" till min handled, som han betalar.. var bara att komma dit med kvittot =) Mycket snällt!

Nu har vi precis käkat lite här, sitter och försöker hitta på någon present till syrran som fyller år snart. Får väl se vad det blir.
Jag måste ju snart börja önska mig saker också, många som frågar, men inte så lätt att komma på något.

Ska upp till mamma&pappa senare, färga mitt hår klart och grejja. Hoppas verkligen att det blir bra nu. Lägger kanske upp en bild senare om jag blir nöjd =)

På torsdag har jag och älsklingen varit ihop i 1 år och 4 månader.. så då ska vi käka lite kina mat.. MUMMA!

Vad händer för er i veckan?

image242




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0