Eftermiddag - 13 april

Då var man för ett tag sedan hemkommen från jobbet, återigen! Och tacka gud för att den här dagen fick i hyffsad takt. Har varit seg, trött och allmänt irriterad idag, men det kan ju bero på vissa saker också.. inget som ni får veta =) Har med jobbet och göra.

Men äntligen så kom man hem runt kvart i 4 och fick pussa på min älskling, då blev dagen genast mycket bättre. Blev så fruktansvärt sugen på öl, så jag tog mig en ur vår "draught master" MUMMA säger jag bara. Det är något som alla öl-älskare bara MÅSTE ha!

Så nu sitter jag här med min öl, ska strax ta mig en LÅNG och UNDERAR dusch, innan jag parkerar mitt feta arsle framför tv:n.. One tree hill börjar ju runt 18-tiden och det finns inget vettigare att göra en söndag, speciellt nu när jag inte kan ta mig någonstans utan att gå.. och det orkar jag fan inte idag!

Ska nog lägga ansiktsmask också, alltid lika gött.. och huden är bara så len efter. För dom som aldrig har gjort det PRÖVA! Finns jätte billiga och så finns det dyra, men jag kör med dom billiga.. dom funkar bra på mig =)

Nästa helg blir det väl antagligen party, det förtjänar jag efter 2 helgers nyktert!


image221

Postat av: Marie , Williams Mamma!

jaa =) snart 8 månader , han är 1,5 vecka äldre än Philip :)

2008-04-13 @ 20:50:56
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0