8 april

Good morning =)

Har iofs varit vaken en stund, duktiga mig.. skulle gått upp tidigt och gå ut och gå.. men lat som jag är tyckte jag att det var mycket skönare att ligga kvar i sängen =)

Men snart så är det dags att dra sig ner till staden för att träffa Sandra, får väl se vad vi kan tänkas hitta på.. tänkte iaf att jag ska handla lite sedan så att man har lite frukt och sånt där hemma!

Blir till att lägga sig tidigt ikväll då man börjar jobba tidigt imorgon, är inte van vid det men det kan nog bli rätt skönt, man är ju nöjd och glad sedan när man slutar iaf =)

Fick min deklaration idag, får tillbaka 1600.. inte så värst mycket men det är ju skönt att få lite extra pengar iaf.

Vad ska ni hitta på idag? =)



image201





Postat av: Kicki

Jo de märker jag att de är :S Fattar noll. Haha och den ska vara inne på måndag. Fy...

2008-04-08 @ 14:28:44
URL: http://kristinschelin.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0