7 april

Idag vill jag inte göra något, jag vill bara ligga inne och ta det lugnt.. men det går icke =/

Igår blev det lite mys-söndag. Tog mig en dusch, efter det smörjde jag in mig, la ansiktsmask, filade och målade tånaglarna och lite såndana där saker.. ska fan börja att göra sånt varje söndag. Helmys!

Jag och älsklingen kollade på någon film igår också.. kommer inte riktigt ihåg vad den hette.. Edward.. något iaf. Handlade om en kille med typ saxar till händer.

Jaoo, men nu är det strax dags för jobbet, får väl se hur det går idag. Är verkligen inte taggad, men men...
och denna vecka kommer bli en av dom jobbiga, när älsklingen kör Malmö och vi knappt hinner ses något alls.. FYY! Men det är väl bara att le och se glad ut antar jag.



image196

Postat av: Kicki

Nae jag har inte läst en ända och ja tror ja får panik snart. Varför ska alla åkes uppgifter vara svåra :S

2008-04-07 @ 15:33:01
URL: http://kristinschelin.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

åh det är Edward Scissorhands med Johnny Depp , älskar den filmen :)

2008-04-07 @ 16:16:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Yonis

älskar den filmen...

2008-04-07 @ 19:21:14

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0