6 april

Denna dagen har inte bestått av allt för mycket.
Gick upp lagom sent då jag inte kom i säng förrän halv 7 imorse.

Gick upp och satte mig vid datorn, sedan spelade jag Sega i någon timme och sedan kollat tv igen. Nu strax ska jag hoppa in i duschen och sedan laga lite käk. Får se om det blir någon film med älsklingen sedan, beror på om han känner för det.. och jag kan ju inte tvinga honom precis!

OCH jag börjar bli sur och trött på folk som ljuger och håller på, säg sanningen och våga stå för vad du tycker och tänker istället. Bara så jävla fegt att hålla på och ljuga. TACK!

Kollar just nu på parlamentet, så jäkla bra.. fast Björn skulle ha varit med. har faktiskt laddat ner säsongen med honom, den lär ju vara den bästa =)

"Hon vet vart man ska hänga, hon vet vart man ska käka, hon vet vad som är topnotch"



image194



Postat av: Helen

Nej jag kommer inte ihåg vilka spel man kan vara 2 på tyvärr...=(

2008-04-07 @ 11:38:59
Postat av: Ida

Jag har faktiskt beställt biljetter till Björn Gustafsson nu i gbg i sept. Ska bli riktigt skoj! :D

2008-04-08 @ 16:56:58
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0