5 april

Vaknade alldeles försent idag och hade sån ångest, men ändå så orkade jag verkligen inte gå upp, somnade ju fan inte förrän imorse. Drog mig upp ur sängen efter ett tag iaf, gjorde mig iordning och grejja, så skulle jag pussa älsklingen hej då.. ooh oops, så blev det bannemej mysigt =)

Åkte till coop efter det för att handla lite inför kvällen, sedan upp till mamma&pappa där syster med familj var + min andra syster. Var mycket trevligt.. och hej & hå vad stolt jag är över mig själv, när dom fikade med kakor och bullar åt jag istället en apelsin.. de ni ;) Fick även reda på att jag har gått ner 1,5 kilo på 1 vecka.. icke dåligt!

Var iaf där ett jäkla tag, tjötade skit och lekte lite med Madeleine som har blivit så stor och hänger med mycket mer, när någon skakade på huvudet skulle hon göra likadant =) lilla sötnos!

Nu har jag och älsklingen precis ätit lite tacos, vilket var massa mums! Så nu är jag proppmätt.. senare tänkte jag dippa lite morötter.. oj vad nyttig man kan vara! Blir även att kika på film, väntar bara på att älsklingen ska bli färdig med sitt spelande ;)

Skönt med en lugn helg faktiskt. Imorn blir det nog en promenad om vädret tillåter.

Vad ska ni göra i helgen? (om ni vill svara, ni är fan dåliga på att kommentera!)


image190

Postat av: Marie , Williams Mamma!

det där me skaka på huvvet gör William med , ser så sött ut=)

2008-04-05 @ 21:50:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Kicki

Ja va bara hemma de blev inte riktigt så som jag tänkte att de skulle bli :(

2008-04-06 @ 16:33:52
URL: http://kristinschelin.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0