4 april

Ja, då var denna dagen också snart slut och den har inte varit speciellt givande vill jag lova. Har bara jobbat, städat och tvättat... iofs var det Jocke som tvättade, men jag får ju vika och lägga in den =) haha

Nu har jag klarat en hel vecka och det känns inte ens jobbigt.. hur underbart är inte det? Jag kommer klara det här, det vet jag.. bara en vecka till sedan får jag börja äta pasta och bröd igen =) Men om jag ska vara ärlig så saknar jag det inte speciellt mycket!

Imorn ska jag unna mig lite tacos, för en dag i veckan får man äta precis vad man vill nämligen.. men det blir inget godis, utan jag ska doppa morötter och det är faktiskt jäkligt gott.. eller vad säger du Frida? ;)

Massa massa grattis till min Maliss, du är verkligen värd det.. du vet vad jag menar =)
Ska bli såååå himla skoj!

Nee, nu ska jag försöka fördriva tiden lite tills min älskling kommer hem, det blir väl sex and the city.. like always! Grymt bra!


image187




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0