30 april

Idag, idag, idag idag... ska jag och älskling åka till Lager 157 och shoppa en massa =)

Så nu håller jag på att fixa mig, så vi kan ge oss av. Måste dock till apoteket innan.
Jag hatar den jävla tanden, den värker fortfarande.. den provisoriska lagningen är för hög, så den tanden "tar i" innan dom andra, så det gör skit ont när jag ska tugga.

Och sedan så mår jag piss utav penicillinet. =/

Så nu har jag fått klaga av mig, slipper Jocke bli sur när han får höra det hela tiden =)


Vad ska ni göra idag?

Postat av: Helen

Hej syster, hoppas att de blir bättre med din tand snart iaf. Idag ska vi bara vara hemma & ta de lugnt madeleine vakna ju innan kl:6 idag. Kanske göra ngt gott att äta tills robban kommer hem så vi kan mysa lite...=)

Puss

2008-04-30 @ 11:09:57
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0