26 april

 Jag blir förbannad när blogg.se inte vill fungera!
Tänkte skriva lite imorse, men då gick det inte.

Var faktiskt uppe vid 6 tiden idag, åt frukost och grejjer, men sen vid 8 tiden gick vi och la oss. Ja, jag vaknade när älsklingen kom hem och var precis klarvaken =(

Nu har jag varit uppe hos mamma&pappa och lämnat deras bil, så fick jag skjuts hem när dom skulle åka till Gbg. så nu har jag duschat och lite sånt där. Ska strax väcka älsklingen, sedan ska vi åka och köpa kinamat, igen! Hehe.. men det var så jävla gott och Jocke sa att han kunde bjuda.

Ikväll blir det fest, ska till Maliss för hennes kille fyller år, så det kommer nog att bli trevligt. Får dock se hur länge jag orkar stanna. Får ladda lite så att jag orkar.

Ne nu har jag bråttom!

image261




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0